beasy woman!

halloj, har inte bloggat på ett tag som ni kanske har märkt. har haft fullt upp. förra veckan var det ju skola, det gick som vanligt. i fredags sov malin här, och i lördags satt man barnvakt åt dom små illvillingarna i åkers. och igår så körde jag hem ifrån åkers, bakvägen såklart, men det var lite läskigt eftersom det var ganska slaskigt ute :/
idag är det resursdag i skolan, så vi ska gå på någon elsäkerhet mellan tolv och två. riktigt nicce :) sen blir det solning med amanda pandan och sen ska jag in till eaststreet för att kolla min piercing, som bara blir sämre och sämre, måste nog ta ut den :/ det får bli en stav i andra örat i sånafall :P
och så måste jag nog göra lite läxer ikväll, OCH börja packa, drar ju till fjällen på torsdag med malle, shiiiiit kul hoppas jag att det blir :)
men det jag ville komma fram till var att jag nog inte kommer hinna blogga ikväll, skriver om jag hinner. nu måste jag börja klä på mig lite kläder, adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0