jag är dööööööööd!!

idag har det varit världens jobbigaste dag någonsin! min rygg gör SÅ ont just nu så jag vet inte vart jag ska ta VÄGEN!! har stått i salongen idag mellan halv ett och fyra, direkt efter det åkte jag och amanda in till stan för att kolla skyltfönster (en läxa tills på torsdag som jag inte orkar förklara) tog en dricka på donken JÄVLIGT fort, sen hem efter en och en halv timme ungefär, käka lite middag och nu har jag precis rullat klart ett helt jävla fucking huvud med permanent. men om tre veckor är det äntligen över med perm rullningen, YES!!
nej men nu blir det nog en dusch och sen ett avsnitt av heroes X) köpte sesång ett på media markt i lördags när jag och malin var och käkade på heron.

har äntligen fått reda på hur man fixar videos igen, så här kommer en grym låt från filmen step up 3D, såg den för typ hundraälften gången igår ;P men men... blir en musik bomb här i veckan när jag har tid, adios :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0