meeeeeeeeeeeen, jag har nog inte en plats i kön....

skolastart idag, förvånande nog var jag inte trött när klockan ringde kvart i åtta, så tidigt har jag inte gått upp på HELA lovet XD men nu är jag helt död! va i salongen hela dagen idag och jobbade, kom hem fyra och då var det bara att slänga i sig nåt att käka och dra till flottsbro. där såg man först älskling number 2, och efter en stund kom ju såklart ÄLSKLING NOMBER ONE, och david....
men efter två timmar så var man helt slut, och drog hem. nu sitter jag här och har precis käkat middag, och bokat mig på träningen imorn. fan jag kommer inte palla, har inte tränat på flera veckor. meeeeeeeeeeen, det är bara att bita ihop.
haha det kanske är dags att säga det nu, jag äälskar comviq reklamen ;P
meeeeeeeeen, nu ska jag gå upp och duscha, sen dö i min underbara säng framför tvn, goodbajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0