tråk för långa och mörka dagar...

dagen idag i skolan har som sagt varit låååååång. malin slutade halv ett idag, träffade henne tobbe och erik då, och då hade vi lixom LUNCH!  sen var det bara att bita ihop och hålla en engalska lektion och sen ha data till fyra. och då hade malin tobbe och erik lallat runt lite i huddinge så jag träffade dom på donken. och där blev det mkt trevligt och mkt skratt i ca en halv timme. alla skulle ta 704 mot fruängen, det var bara de att bussen var sjugo minuter försenad, hatar 704 på vintern -.- men det var tur att man hade gott sällskap. sen så har jag färgat malins utväxt, vi har käkat frukt och garvat som bara den XD
och nu tror jag att jag måste ta en dusch, för sen måste jag läsa lite läxa. kommer nog inte gå och lägga mig tidigt eftersom malin ska sova här, men säger godnatt nu i allafall (och det kommer att bli ett HELVETE att få upp henne imorn bitti) ajja adios :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0