vi drar till fjällen, fest hela kvällen!!

tjena mors, har haft fullt upp dom senaste dagarna, som jag skrev sist :)
igår fixade morsan mina naglar, så nu ser dom snygga ut igen. och så packade man typ hela kvällen :P för imorn drar man till FJÄLLEN! kommer bli så jäkla kul för jag åker dit med världens bästa malin :D
idag var våran första lektion inställde så man började halv tolv, niiiccee ;P
slutade kvart över tre, och då var man ju tvungen att sitta och vänta på malin som slutade fyra -.-
men de gick  bra eftersom man fick trevligt sällskap ;)
så när malle hade slutat drog vi till fullersta för att sola lite, så nu ser man inte ut som ett lik längre i ansiktet, kul kul :) när vi klara där drog vi till skäris för jag var tvungen att köpa ett par nya leggins, mina favvisar har gått sönder :(
och så kom det med en ny väska och ett linne också :P
sen tog vi kära gamla 710:an hem till mig och käkade middag. jag packade det sista och sa hejdå så drog vi hit till malin. vi har kollat på edward scissorhand, riktigt konstig film altså :/ trodde det var nån typ av skräckis men det var ju värsta komedin ju XD
och nu sitter vi här, klara och ska snart gå och lägga oss, ska ju upp tidigt imorn för faan :(
men men, får hoppas att ni har det så kul i skolan, so long suuuckers pöss pössss

Kommentarer
Postat av: ♥ Mathilda - Theres only one tree hill

Ha så kul :D <3

2011-01-22 @ 13:37:35
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0