crazyasbitches.blogg.se

okej, nu är det så att jag o malin har skapat en blogg tillsammans. så jag kommer nog att blogga mestadels därifrån nu :)
men jag kan ju berätta vad jag gjorde i helgen i allafall...
fredagen vart AWSOME!!! jag o malin lagade tacos som jag sa, vi tog en varsin dusch o klädde på oss myskläder o låg o kolla på film hela kvällen. vid halv tolv vaknade vi vid liv, drog o mötte tb vid bussen o sen tog vi högtalarna o drog ut på loftet. vid ett kom mamma o pappa hem... o de va egentligen inge mer med de!
dom gick o lade sig, och vid halv två kom michel o alex, då började festen!! vi (eller mest jag och malin) stod och dansade hela natten lång typ ;) jag började messa lite med patrik, så vid fyra tiden så kom han hem från en fest o då gick jag o malin ut o mötte honom på gatan. trevligt trevligt var de. efter de så började vi bli ganska trötta... michel malin o tb satt o småtjafsade i soffan, o snackade om allt möjligt kul. o jag o alex låg på madrasser på golvet o typ as garva åt dom :P o jag kan nämna en liten sak i allafall... om man fryser, är kroppsvärme det bästa sättet att bli varm på ;) när klockan började närma sig sex halv sju på morgonen o vi öppnade dörren o insåg att de va ljust ute, åkte alex o michel hem o jag malin o tb gick upp o la oss i min säng. fast dom låg o snackade om massa konstiga saker så jag kunde inte sova-.- sen vaknade vi kl tre igen XD
vid halv fem följde vi tb till bussen o jag o malin gick o köpte nudlar. sen låg vi o kollade på film hela kvällen igen :P vid halv ett så messade oskar o sa att vi skulle komma till tb o aa... de är en lång historia men vi drog inte dit i allafall! o igår åkte jag till nacka med mamma. de blev en ny skinnjacka som är as grymm, och en as snygg tröja som jag har velat haft hur länge som helst :P
sen drog jag upp till malin o vi skapade vår blogg!!
o idag har det vart skola. var riktigt kul att träffa tjejerna, och att ha frisör :D men jag längtar redag till påsklovet...
aja, gå in på crazyasbitches från och med nu för att bli uppdaterade om vad jag gör på dagarna från och med nu ;) adiooooss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0