Dag 12 - bild - En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.



carro, min lilla älskling som jag inte har träffat på över ett år, saknar dig grovt mkt. men snart måste vi ses!!

gårdagen: va tvungen att åka in till tandläkaren kl tolv, de tog två sekunder. efter de gick jag o malin omkring lite inne i stan o kollade lite i affärer. sen drog vi till malin en snabbis, sen hem till mig en snabbis o sen in till stan IGEN för att gå på dansen. när vi väl kommer dit in upptäcker vi att det inte är nån dans -.-
men då hade malin snackat lite med tb, så då drog vi hem o bytte om o sen blev de utgång för att träffa tb, michel, alex o några fler :) blev bara en snabbis, kom hem runt halv tolv. då käkade vi lite o kollade lite på tv o sen gick o la oss.

i morse så chillade vi lite, sen runt två tog jag och malin en varsin dusch. och i två timmar satt jag och fixade VÄRSTA frillan och maken på malin, hon vart så jävla cool, en riktig rock brud!! jag fixade henne för att hon bjöd dania (hennes förra klasskompis) på hard rock ikväll, hon fyller nämligen år imorn. så malin åkte härifrån vid halv fem. när hon hade dragit började jag packa fram lite skidkläder och sådär, imorn drar man till romme över dan med familjen :) ska bli riktigt mysigt eftersom det tydligen ska va bra väder.
sen har jag vart o tränat ikväll, fys, grymt skönt var det eftersom man inte har tränat på en och en halv vecka ;P
men neeej, nu ska jag nog ta o gå o lägga mig, ska ju upp halv sex imorn -.- de blir till att sova i bilen...

säger godnatt med några nya grymma låtar, ciaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0