Dag 13 - Mitt favoritprogram, och varför.

helt ärligt så har jag inget favorit program, det finns ju huuur många som helst som man tycker är bra :P

dagen igår i romme var suverän. kom dit kl nio, åkte hela dagen i strålande sol och plusgrader, drog hem vid halv fem ;)
när vi kom hem vid halv nio kom malin hit, jag duschade typ bara o klädde på mig sen drog vi in mot stan för att vi kulle träffa tb o oskar o sen sova hos oskar. meeeen... de blev ändrade planer till slut så vi sov hemma. snacka om att jag var trött när vi kom hem vid tolv -.-
men men. idag har vi tagit det soft. gick till vivo o köpte choklad, kollat första harry potter filmen. o jag fattar inte att man var så himla rädd för den när man var liten? haha XD
nu håller vi på att göra oss i årdning och taggar till för kvällen. mina päron är ute ikväll, så jag o malin ska laga tacos sen, och så får vi se vad som händer till kvällen :)
får se om jag skriver mer ikväll, men ha en bra fredag allesammans, goodbajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0