brothers under the sun

hejsan hoppsan :D
dagen idag har varit AWSOME och den kommer fortsätta att vara AWSOME. hade först data o svenska, vilket var tråk. eftersom det var orientering igår så hade vi ingen idrott idag :D så det var väldigt soft. under den håltimmen gick vi i centrum, kollade lite på kläder och jag köpte en morsdag present till mamma :) sen skulle vi gena genom coop, och då var vi bara tvugna till att köpa med oss två paket jordgobbar som vi sedan satt och käkade på mattelektionen ;) och jag fick reda på mitt resultat ifrån del 1 på matte np, det gick BRAAAA :D och om det går lika bra på del två kommer det vara AWZOME :D
nu sitter jag här och lyssnar på musik, och har precis duschat efter en timme ute i solen. ikväll blir det till att käka på pizza hut och sen blir det PIRETS :D
men nu måste jag dra sörrni ;) ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0