every rose has it´s thorn

okej, jag lackade ut helt totalt igår på min dator. gjorde två inlägg igår kväll men neeeej, sen gick det inte längre...
orkar inte förklara hela helgen i detaljer. men i lördags fixade jag och farsan loftet så nu kan man sova typ tio pärs där ute :D invigde det också med en liten myskväll ;)
igår så var vi några stycken inne i stan och gick på grönan. skiiiiit kul :D har ju fått guldkort utav farsan eftersom vi ska va hemma hela sommaren. så om ni vill få tag i mig, åk till grönan ;) nejmen sköja ju bara me er :P
skolan idag har vart låååång och vaaaaarm. så nu taggar jag till för att dra till gömmarn och ta årets första dopp. lägger in lite bilder ikväll :) hoppas ni får en mysig kväll nu ciaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0