furiusly dangerous

tja tja bloggen ;) HA HA HA
sitter här i köket och har precis käkat lite. dagen har vart vääldigt lång idag. hade  först praktiskt prov i frisör, sen ett restprov som man var tvungen att stanna kvar och göra. när jag kom hem fick man en liten present för att det är min namnsdag idag ;) sedan vart det till att börja råplugga matte igen. och nu inser jag att klockan börjar bli mycket... orkar inte plugga mer så nu ska jag gå upp på mitt rum och sätta på högsta volym på musiken så att det dånar i hela huset. SKITER I VAD MORSAN SÄGER!!!!
blev ingen dans ikväll pågrund av plugg så då hinner jag kolla på DH ikväll :D
men ni får ha det så bra så länge så hörs vi pöss pöss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0