sluta inte upp att drömma

för det första VARFÖR HÄNDER DET HÄR ALLTID MIG!?
för det andra, heej :D idag har jag släppt allt och tagit allt som det kommit. hade läxa till estetiska men jag bara "äh lämnar in den imorn istället" never gonna happeeeeeeen, fixar de tills nån annan dag ;) engelska grammatik prov hade vi också idag men like hell to the no att jag har pallat plugga till de (men det gick rätt bra ändå). fick reda på att jag fick vg plus på matte nationella, vilket då blev mitt slutbetyg i matte A. så nu behöver man varken komma på matten imorn (sovmorgon!!!!!) eller på fredag (slutaaaa tidigareeee) sen gjorde jag klart dataskiten så jag behöver bara komma på slutet av datalektionen på fredag ;) (sovmorgon iiigeeeeeeen) och sen har jag mest chillat med livet här hemma.
HAHAHAHA men för det tredje. jag är AAASSSSS taggish för helgen! hoppas att allt går som planerat, om det gjör det så släpper jag ut vilddjuret inom mig, heelt seriöst!!
för det fjärde ;) hittade en gryyyyymm låt nyss, check it out!!!



och för det sista! nu ska jag höra med mamma om hon kan slänga i lite färg i mitt hår. så att jag får det fixat nångång!! sen blir det kanske liiiiiiiite plugg till ett prov imorn, och sen storebror ;)
men ni får ha det lika bra som jag har det så skriver jag mer snart igen, CIAOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0