sommarkläder i mitt <3

idag har det vart friluftsdag (orientering) i skolan för oss ettor. gick jätte bra faktiskt. jag och amanda sprang tillsammans, vi var där innan alla andra tjejer kom så det blev så. och vi var ett riktigt bra team, tog alla arton kontroller på 1h och 40 min. och det är bra för att vara oss eftersom vi tog typ fem på idrottlektionen (vilket tog oss en timme) ;P när vi var klara tog vi moppen hem till mig och käkade lunch, bubblade och snackade lite. vid tre begav vi oss mot bussen, hon drog hem och jag åkte till enskede för att möta upp mamma. och vi har precis kommit hem från en riktigt härlig shopping runda inne stan. blev lite nya sommarkläder ifrån gina, hann inte med så mkt mer faktiskt :P
sitter just nu och tittar på glee som jag spelade in igår, sen blir det nog bb och gonatt. hoppas ni haft en lika bra dag som jag haft  :D och imorn är de fredaaag ;) bara TIO skoldagar kvar!! xihooooo :D men nu måste jag dra, ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0