ångest...

det är måndag imorn... har läxförhör och jag sitter just nu och läser igenom papprena för första gången.. bra jobbat becca!! nej men orkar verkligen inte. lackar på allt just nu o skiter fullständigt i allt! så idag har jag gjort NADA! bara för att jag kände för det. hade de skit trevligt igår , skillnad på folk och folk verkligen! vi käkade middag tillsammans allihopa, satt på loftet och snackade och bubblade en bra stund. tror dom drog vid två rycket idag. adde hade lite problem med att få igång bilen men de löste sig efter några minuter ute i regnet och startkablar :P haha
nej men nu ska jag se om jag kan konsentrera mig o fortsätta plugga. vet att det aldrig kommer att hända men man måste väl försöka... o jag kommer antagligen försova mig... de kommer bli en knas dag imorn...
aja GODNATT i allafall :) ciaoo

Kommentarer
Postat av: Mathilda-There´s only one tree hill

Hoppas vi är det bra folket då ;) <3

2011-11-21 @ 22:51:40
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0