erkänner...

okej jag erkänner, det är kul att vara tillbax i skolan. fast ändå inte! kan inte bestämma mig... det är kul för att man vet att man alltid har något att göra, t.ex om man har mycket i skolan rullar dagarna bara på och flyger förbi. men man är alltid så JÄVLA TRÖTT!! aja :P
gjorde inget speciellt igår. kollade på ema som jag spelade in i söndags (eftersom jag tränade o så) tillsammans med lollo totte o patrik.
kort dag i skolan idag, NICE! hämtade lollo i skolan när hon slutade halv två (och jag säger bara bye bye moppen! sista jävla gången jag åkte den för i år/den här sesongen) kallt så in i helvete var det i allafall. åkte till stallet o träffade min söta chompiz, sen hem o göra pepparkakor, och nu sitter vi som vanligt ocg degar här hemma jag lollo totte och patrik. men vad fasiken ska man göra! det är svin kallt och mörkt ute...
men nu ska jag FÖRSÖKA vara social, kommer antagligen FUNDERA på självmord ikväll, trött så in i norden och praktik imorn... aja goodbajs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0