tveksamma tyra

okej, gjorde nyss ett test i min frida tidning (barnsligt att jag fortfarande prenumererar på dom efter alla dessa år men whatever) där jag fick ett läskigt  faktiskt ganska sant svar.

du är tveksamma tyra!
du har ännu inte hittat vilken typ av kille du faller för och kan därför uppfattas som ganska svårflörtad. du vill inte ge dig in i vad som helst, även om du är öppen för det flesta kategorier. söta killar, varför inte? äldre, mogna killar? jo, men kanske. du har en sund inställning till kärlek och vill helt enkelt hitta någon du är bekväm med, inte någon med överdrivna beskyddaregenskaper eller någon som beter sig barnsligt.

haha stämmer ganska bra faktiskt :P
back to normal, skolan har vart som vanligt idag, har så himla kul med tejerna! världens bästa klass är vi verkligen!
sitter just nu och väntar på att jersey shore ska ladda klart så att jag kan kolla några avsnitt, har inget bättre för mig så varför inte. har inte en enda läxa just nu, och börjar sjugo i tolv imorn så jag känner mig ganska chill just nu :) och tänker fortsätta med de just nu, får se om jag hittar någe mer roligt i tidningen haha ;) over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0