@malins place

Hejsan alla :) börjar med att säga att min data dampa igår, as usual... Så jag kunde inte blogga. Men helgen var bra i allafall, mysig. Fast gårdagen var riktigt seg. Pärona har fixat till loftet så vi låg därute hela dagen, eller jag o tim i allafall. Lollo var i stallet några timmar o totte drog på match en stund. Farsan köpte fast five i lördags så de blev att vi tittade på den, två gånger ;) Just nu sitter jag i malins rum o pillar på hennes ipad. Vill också ha en juuu :(har inte träffat henne på ett tag så de va dax!! Hade ingen design idag så fick sluta två istället för fem, riktigt nice :) men nu ska jag försöka va social. Vet att totte kommer till oss ikväll. Får se vad som händer då :) adios sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0