det här börjar bli en rutin nu....

okej det här är inte bra, snart kommer jag väl och säger att jag ska sluta blogga! nej fy får inte, ni får helt enkelt stå ut med mina dåliga uppdateringar!
da days:
killen min sov här i söndags efter den lilla mysdan. igår var vi hos honom i centrum och var hundvakt, hemma kväll för oss själva så det blev varma mackor och oboy till middag, en massa tv tittande o lite mys ^^ gick hem till honom idag efter skolan, men blev bara en snabbis där för sedan drog vi till hans farsa. tisdag idag! låg och mös lite där sen blev jag tvungen att dra hem vid fem. tjänade lite pengar, klippte nämligen grannarna. har precis kollat på en film och nu blir det nog sängen. resursdag imorn, kommer bli kul men inte pågrund av det, tell ya tomorrow!! oh herreguud va tim kommer vara trött när jag träffar honom imorn... han är nämligen på nattgibb nu, fattar inte hur dom pallar?? aja
tänkte bara nämna att jag har snott hans mjukiströja idag, sååååå sköööön. han kommer ALDRIG få tillbaka den mohaha ;P nej men ha det super nu, ciaooo

dag 9-en gammal och en ny bild på dig själv

en random bild ifrån sjuan när jag var på after ski med la familia i klövsjö!


and this is how i look now!



Kommentarer
Postat av: Mathilda-There´s only one tree hill

Hahah åh vad söt! Var det så länge sen vi gick i sjuan?? <3

2012-02-08 @ 16:19:18
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0