dag 1-åtta bekännelser

1. jag heter irene i efternamn
2. jag älskar min lilla guddotter felicia som jag ska få träffa på lördag!!
3. jag är allergisk mot pälsdjur
4. jag älskar att dansa
5. musik är min passion
6. jag kan sjunga (a)
7. jag älskar att kolla på film
8. jag kommer älska min bästa vän mathilda föralltid!


sitter hemma och tråkar just nu. snart blir det middag och sen step kl åtta tillsammans med mathilda. sove hos tim sen efter så det blir ingen mer bloggning ikväll, men ni fr ha det bäst sålänge ciaoo ^^


Kommentarer
Postat av: Mathilda-There´s only one tree hill

Snuttefia nu blev jag alldeles glad! Jag älskar dig <3

2012-01-22 @ 00:29:21
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0