dag 5-dagens outfit

okej sånhär skit är inte jag bra på :P just nu hittar jag inte min kamera sladd så det blir på detta vis istället!

köpte lite new stuffs i onsdags som jag hade på mig idag, vilket var skiiiit snyggt!

tröja från gina 99 kr
hittar ingen bild på byxorna. men det är ett par höga jeans leggins från vero moda med dragkedja bak, i jeans färg och lite trasiga på främre låren, skit snygga 329 kr!

har vart as kul i skolan idag, har fått gjort makeover på en docka. lägger upp bilder nästa vecka då jag även har stylat den och sa göra presentation. åkte in till stan tsm med angelie och andrea när vi slutat. köpte lite nya piercingar och så käkade vi på taco bar, riktigt mys!
nu sitter jag här nyduschad och insmord med en filt runt om mig och ska kolla på one tree hill alldelles strax. imorn är det fredag då blir det mys! ha det bäst sålänge ciaooo

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0