dag 6-en låt som betyder mycket

den här låten har alltid betytt mycket för mig, har hjälpt mig vid många olika tillfällen!



kort dag i skolan idag, as skönt!
ska hoppa in och ta en snabbdusch nu och om ungefär en timme ska jag börja bege mig till mathilda. där blir det middag o movie time tillsammans med henne och linnea. kanske lite tjejsnack också ;) vet inte riktigt när jag kommer hem men inte alltför sent, för jag vill spendera lite av kvällen också tillsammans med min pojkvän!!
tror han ska sova här också, får se hur det blir. men ha en super fredag nu! ciaooo

Kommentarer
Postat av: Mathilda-There´s only one tree hill

Det var mys! :D <3

2012-01-27 @ 23:11:13
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0