gonaaaaaatt

ska gå och lägga mig, skulle precis stänga av datorn så kom ja på att jag inte bloggat! nej men blir en snabbis.
har fart runt som en galing idag käns det som, och ändå är jag typ rastlös? whats happening? började elva, hade svenska i en och en halv timme. käkade subway till lunch med angelie, andrea och sara, sedan drog angelie jag och andrea hem till moi. chillade här ett tag, och vid treish kom farsan och hämtade oss. vi har nämligen vart på salong betong och kollat upp lite grejer. men fuck that shiet, för ett år sen kunde man vara sjutton och tattoa sig där men inte nu helt plötsligt, aja shitesamma. men har bestämt mig för att det blir texten på rebenen som jag ska göra! vet en kille patrik som är as duktig och billig dessutom ;) ska snacka med honom lite så blir det troligtvis tidsbokning snart! wiiiee!! har vart och tränat nu ikväll, timmen och tottowish har vart har, har bara tagit det soft o kollat tv. nej men hare gött hörni, sweet dreams ciaoo

(går tyvär inte att publicera bild nu igen...)

Kommentarer
Postat av: Mathilda-There´s only one tree hill

Det kommer bli fiiint! :) <3

2012-01-12 @ 08:53:42
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0