i couldnt care less

tjooo breeeee ;D haha ne skoja med er bara :P men hej i allafall! :)
käns som att det var evigheter sen jag bloggade men det var ju i förrgår. jaja, hade trevlans hos malin när vi va där, slutade med att tim följde med hit och sov. igår drog man in till stan vid tolvrycket. käkade lunch med mathilda och hennes mor, och följde med mathilda  när hon klippte sig. mötte upp lollo totte carro o anne när mathilda och tina drog hem. vi gjorde inte så mycket då, gick mest bara omkring och jag höll på att frysa asset av mig! så frågan vi fick av tim preeeciiis när vi kom hem var inte så jätte lockande. nämligen att följa med han gustav o cicci o bowla kl nio. men det slutade med att vi drog dit i allafall, hade det trevligt. när vi var klara så blev det lite strul o shit, men det slutade med att jag åkte hem till tim för att sova där. kollade på inception o sen somnade vii ^^ och idag har jag vart extra glad! för nu slipper jag äntligen min jobbiga irriternade skit telefon som bara laggar och har sig. mitt abonnomang går ut snart så vi åkte till media markt idag för att kolla upp nåt erbjudande dom hade. abonnomanget skiter jag fullständigt i, det är ändå farsan som betala varje månad. MEN JAG FICK EN SPROJTANS NY VIT HTC SENSETION XL!!! WIEEEEI :D plus att jag ska få göra om lite i mitt rum har vi kommit fram till. tänker inte berätta till vad ;) ska städa rummet imorn så då lägger jag upp bild på hur det ser ut nu, och sen blir jag förhoppningsvis klar i helgen, så då får ni se resultatet. grymt nice! så det är en lagom glad becca som går och lägger sig ikväll. inte för att jag ska gå och lägga mig just nu, just nu blir det movie time!! hare bäst ciooo





Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hihi åh vad glad jag blir när du är glad! :D ses imorgon älsklingen min!<3

2012-01-06 @ 20:09:47
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0