i wanna shot down the clouds with you

hola fowks ;D
gårkvällen visade sig bli alldelles perfect! satt med brudarna på grekiska i ca två timmar, så himla myys! gick hem till tim efter grekiska, och vid tio tiden drog vi hem till nino för att träffa totte o lollo o bara sitta o ha det trevligt :)
har typ inte gjort nånting idag. min egen personliga väckarklocka (totte) kom och väckte mig vid halv elva. vi har bara vart hemma, kollat film, käkat, jag har gjort en läxa. fan sista dan på lovet, kände mig tvungen... hur kommer det sig att jag alltid är ute i sista stund?? aja. kanske ska läsa i min svenska bok nu då som ska va klar tills på tisdag, så jag slipper läsa typ tvåhundra sidor imorn... men då får jag nog ta och stänga av den här jäkla datan!! nejmen ni får ha en trevlig sista kväll på¨lovet ni som också börjar imorn, hade bäst ciaooo


Kommentarer
Postat av: Mathilda-There´s only one tree hill

<3



Sv: It´s a date! Om jag inte får en massa läxor... Mathilda <3 Skolan......

2012-01-08 @ 23:55:33
URL: http://othtjejen.blogg.se/
Postat av: Mathilda-There´s only one tree hill

<3



Sv: It´s a date! Om jag inte får en massa läxor... Mathilda <3 Skolan......

2012-01-08 @ 23:58:32
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0