summer! is almost here... NOT

altså jag längtar nåt sånt enormt mycket till sommarn just nu!! visst första dan idag i skolan efter jullovet, det är långt kvar jag vet... man alla är ju typ utomlands just nu lr har varit!! avis som bara den! vill vara bruuun, bada gå i sand, ha värme, sena sommarkvällar. det käns som att man alltid kan hitta på nåt kul på sommaren, oavsett vad. men inte på vintern...
back to life, skolan var rätt så okej idag faktiskt, var inte lika trött som jag trodde att jag skulle vara. kul att få träffa brudarna i allafall, fyfan var vi har snackat konstant idag! haha
nej men nu ska jag läsa vidare i min bok om jag ska kunna hinna bli klar tills imorn, 150 sidor, wish me luck!
senare blir det träning och sedan familje middag. hänt en massa saker så vi måste ta ett rejält snack!
kanske bloggar mer senare, ciaoo sålänge

gammal bild ifrån när vi var i egypten för ca tre fyra år sen, farsan och syrran på bilden. så jäkla nice!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0